Milli Birlik Federasyonu 3 gün Kamp yaptı

Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu Afyonkarahisar`da kampa girdi

İlimizde 4 günlük bir kampa giren Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu Genel Başkanı Ahmet Kabadayı, kamp sonunda yaptığı değerlendirmede, federasyonun bir kardeşlik hareketi olduğunu söyledi. Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın yalnız bırakıldığını söyleyen Kabadayı, Milletvekilleri ve Başdanışmanlarının dahi Erdoğan`a sahip çıkmadıklarını söyledi.  Kabadayı, Milletvekillerinin ise ihale takip etmekten başka bir iş yapmadıklarını iddia etti.

4 gün süren kamp boyunca Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonunun çalışmaları ve projeleri hakkında  bilgi alış verişi yapıldı ve geleceğe yönelik projeler ele alındı.

Cuma günü ilimize gelen ve İkbal Termal Otel`de kampa giren Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu üyeleri Cumartesi günü İlimiz İmaret Camisinde Şehitlerimizin anısına bir mevlüt programı da düzenledi. Geniş katılımın olduğu ve Afyonkarahisar`lılarında yoğun ilgi gösterdiği Mevlüt programına Federasyon Genel Başkanı Ahmat Kabadayı, Genel Başkan Yardımcıları, Genel Merkez yöneticileri, ve aralarında Aydın, İzmir, Ankara, İstanbul, Şırnak, Muş, Mersin, Malatya, Urfa, Antalya, Adana, Balıkesir, İzmir, Denizli, Afyon`unda olduğu  18 İl Başkanı katıldı.

Mevlüt okunmasının ardından İkbal Termal Otel`deki programlarına devam eden Federasyon yönetici ve üyeleri 3 gün boyunda istişarelerde bulundular.

Kampın son gününde Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu Afyonkarahisar İl Başkanlığı tarafından düzenlenen iftar yemeğinin ardından Federasyon Başkanı Ahmet Kabadayı ve federasyon il başkanları bir basın toplantısı düzenlediler.
Toplantının açılış konuşmasını yapan Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu Genel Başkanı Ahmet Kabadayı, Afyonkarahisar`dan önemli açıklamalarda bulundu.

Öncelikle Afyonkarahisar`ın kendileri açısından çok önemli bir şehir olduğunu söyleyen Kabadayı, Kurtuluş savaşının kazanıldığı, Cumhuriyetimizin mihenk taşlarından biri olan Kocatepe`de kurtuluş savaşının yaşandığı ve bir kahramanlık destanının yazıldığı bir il`de bulunmaktan son derece onurlu ve mutlu olduğunu belirterek, bu kampı düzenleyen Afyonkarahisar İl Teşkilatına teşekkür etti.

Kabadayı konuşmasında; "Bu kampımızda Türkiye`de bu güne kadar yapılmamış bir işi icra ettik. Bu güne kadar siyasi partiler dışında hiç bir Sivil Toplum kuruluşu bir eğitim kampı yapmamıştır. Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu kampları önümüzdeki günlerde Gençlik ve Kadın kollarımız olarak devam edecektir. Eğitime çok büyük bir önem veriyoruz.  Bu eğitim kamplarımızda Milli Birlik ruhunun ne olduğunu, kardeşliğin ne olduğunu halkımıza anlatmak üzere gençlerimizi eğiteceğiz.

Çünkü gençler bu toplumun geleceğidir. Önce gençlerimizi eğiteceğiz ve gelecek nesillere bu ülkeyi daha vizyonlu bir şekilde hazırlayacağız.  Federasyonumuz 14 Ekim 2015 tarihinde Samsun`da bir Sivil Toplum Kuruluşu olarak kuruldu aynı zamanda bir kardeşlik hareketidir.  Diyarbakır`daki kardeşimizi de, Rize`deki kardeşimizi entegre ediyoruz. Hiç birimizin birbirimizden farkı olmadığını anlatıyoruz"dedi.

BU ÜLKEYİ GELİN BİRİKTE BÖLELİM

1990`lı yıllarda yapılan beceriksiz, basiretsiz siyaset yönetimiyle Kürt kardeşlerimizin yalnız kaldığını gördüklerini belirten Ahmet Kabadayı; " Güneydoğu`da ayrılık yapıldı mı yapıldı elbette. Biz aynı yoldayız, bu milletin bölünmez bütünlüğü için çalışan bir Sivil Toplum Kuruluşuyuz. Bu ülkede hiç kimse asla ayrıştırılmayacak. Bu ülkeyi bölmeye çalışanlara biz şunu söyleyeceğiz. Bölmek mi istiyorsunuz gelin birlikte bölelim.

Biz bölme hesabını Türkiye Cumhuriyeti yapar. Nasıl böler,Türkiye Cumhuriyeti devleti bu ülkeyi bölmeye çalışanlara yardım edecektir. Başta ben yardım edeceğim.  Ama dikine bölmeyeceğiz, dikine bölersek, Kürt kardeşlerimizi, Arap, Laz kardeşlerimizi, Zara kardeşlerimizi ayırmış oluruz. Öncelikle Güneydoğudaki kardeşlerimizi onlara yem etmiş oluruz. Asla dikey bölmek yok. Yatay böleceğiz. Toprağın altı bu ülkeyi bölmek isteyen şerefsizlerin, alçakların, hainlerin olacak, toprağın üstü de Birlik ve Kardeşliği savunanların olacaktır"dedi.

YAKIN ZAMANDA DAHA GÜÇLENECEĞİZ

Kabadayı; "Samsun`da bir gece vakti kuruluşunu yaptığım Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu sabah 10 kişi, erkesi gün, 100 kişi şimdi ise yüzlerce kişiyle bu ülkenin bölünmez bütünlüğü, Birlik ve kardeşliği için çalışmaya devam ediyoruz ve çok yakın zamanda daha güçlü bir şekilde olacağız bundan eminim. Kadın kollarımızın her geçen gün güçlendiğini görüyoruz. Kadınlarımız olmazsa olmaz"dedi.

BU ÜLKENİN BEKASI İÇİN ÇALIŞACAĞIZ

Ülkemizdeki terör olaylarına da değinen Kabadayı; "40 yıldır bu ülkede terör var. Binlerce insan can verdi.  Ama bunları sayarken de Güneydoğudaki kardeşlerimizin de katledildiğini unutmamak lazım. Onlarda bizim kardeşlerimizdi. alçakların oyununa gelmeyeceğiz ve gelenleri de bu yoldan döndüreceğiz. Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu bu ülkenin bekası için çalışan bir sivil toplum kuruluşudur. Biz Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu olarak hiç bir siyasi partinin direktifiyle çalışan bir federasyon değiliz. Kimseden destek almadık ve almayacağız.  Biz Milletin ta kendisiyiz.

Güneydoğu ve Doğu da çalışmalarımız sürüyor. Tüm illerimizde teşkilatlarımız Kurban bayramına kadar tüm illerde şubemiz olacaktır.

Biz, Federasyonumuz Tunceli`de Kemal Kılıçdaroğlu kadar alevi, Osmaniye`de Devlet Bahçeli kadar Sünni, Diyarbakır`da bir Şehmus kadar Kürt, İzmir`de Kibariye kadar Roman, Trabzon`da Temel kadar Laz, düşüncesiyle kuruldu. Bu ülkenin bütün etnik kökenleriyle ırkı, mezhebi, inancı ve diliyle asla ayrım yapmadan ülkesi ve milletiyle bölünmez bir Türkiye için yola çıktık. 81 vilayette teşkilatlarımızı en kısa zamanda yapılandıracağız. Buradan şeref sözü veriyorum. Bizim Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonumuzda ben yok biz varız. Topyekün bu ülkenin bekası için çalışacağız. Bizi asla hiç bir çıkar değiştiremeyecek. Hiç bir çıkar ilişkisine de girmeyeceğiz"dedi.

TERÖRLE MÜCADELEDE ÇOK ÇABA SARF EDECEĞİZ

Güneydoğuda 10`a yakın Valiyle temasa geçtiklerini söyleyen Kabadayı; " Biz güneydoğu da ne yapabiliriz.Şimdi dağda öldürülen teröristlere baktığınızda hiç biri Kürt değil. Hepsinin boynunda haç işaretleri çıkıyor. Hepsi İngiliz, Amerikan, İsrail ajanları. Hiç kimse güneydoğudaki illerimizi terörle özdeşleştirmesin. Buna şiddetle karşıyız. Aramızda bir çok Kürt kardeşimiz var. Hepside vatansever, hepside benden fazla ülkesini sever.

Biz ülkemizin Suriye sınırını asla tehlikeye atmayacağız. Gerekirse gidip Kürt kardeşlerimizi canımızı siper edip koruyacağız. Bir biriz. Bir bir gemiyiz. Eğer gemi su alırsa hepimiz batacağız. O yüzden ben Kürt kardeşlerimizin bize gösterdiği ilgi ve yakınlığı biliyorum ve çok mutluyum.

Biz kurulduktan sonra ülkemizde bir çok derneklerle temasa geçtik. Hepside bize sınırsız destek verdiler. Kürt Kardeşlerimizin dernekleriyle irtibata geçtik ve çok olumlu tepkiler aldık. Bize inandılar güvendiler. Bizde din, dil, ırk mezhep farkı yoktur. Biz kefenimizi giyip yola çıktık. Canımız bu ülkeye, bu ülkenin bölünmez bütünlüğüne helal olsun"dedi.

CUMHURBAŞKANIMIZ BU ÜLKENİN KABUL OLMUŞ BİR DUASIDIR

Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın ülkemize yaptığı hizmetlerini ve yeniliklerini sürekli takip ettiklerini söyleyen Genel Başkan Kabadayı; "Sayın Cumhurbaşkanımız 2002 yılında iktidara geldiğinde Kürtçe konuşmak yasaktı. Bu yasaklar kalktı. Bu ülkede Kürtçe konuşmayı yasaklayan zihniyetlerin hepsini yok etti. Bizim kesinlikle siyasetle işimiz yok.

Ancak 2002`den sonra bu ülkede kimsenin giyim tarzına karışılmadı. Kimsenin diliyle, diniyle ilgilenmedi. Ve en tehlikesi kimyasal silah üretiyor diye savaş çıktı. Binlerce insan mağdur oldu, binlerce insan öldü. Ve aynı durum Amerika`nın yalanı Mısır`a sıçradı. Bugün Mısır`ın seçilmiş Cumhurbaşkanı cezaevinde, ama darbe yapan bir şerefsiz Cumhurbaşkanlığı yapıyor şu anda. Suriye ortada. Peki bunları görürken,Cumhurbaşkanımız neden yanlış bırakılıyor. Cumhurbaşkanımızın bir süre başdanışmanı var. Biz kimseden korkmuyoruz. İsteyen istediğini yazabilir. Biz Cumhurbaşkanımızı seviyoruz. Milletimizin seçtiği bir Cumhurbaşkanıdır"dedi.

BAŞDANIŞMANLAR SÖZDE VARLAR

Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın yalnız bırakıldığını ve onca danışmanların sözde var olduklarını söyleyen Kabadayı; " Cumhurbaşkanı öldürülmeye gidiyor, nerde danışmanlar hiç biri ortada yok. Ama şu bilinsin ki onlar sahip çıkmazsa bizler sahip çıkıyoruz Millet sahip çıkıyor"dedi.

BU MİLLETVEKİLLERİ NE İŞ YAPAR

Millekvekillerinin de Erdoğan`a sahip çıkmadıklarını söyleyen Kabadayı; "Milletvekilleri bir şehit cenazesi olduğu zaman hemen aradalar. Hemen resim çekinip sosyal medyaya yüklüyorlar. Allahını seven söylesin Milletvekilleri ne iş yapar. Ben söyleyeyim. Akşama kadar ticaret yaparlar, akşama kadar ihale kovalarlar, Milletvekillerinin mal varlıklarını bir araştırsanız hepsinin neleri var bir görün bakalım. Ama şehidin ailesi aynı gece unutuluyor ve onların bir şow malzemesi haline getiriliyor. Şehitlere ve ailelere sahip çıkan sadece Cumhurbaşkanımız var.

Siyasi partilerin hepsi aynı. Bir günlük gösteriş yapıp unutuyorlar. Biz unutmayalım ki bu gün burada özgürce konuşuyorsak bunu Şehitlerimize borçluyuz.O yüzden biz kimseden çekinmiyoruz. Doğruyu söylemeye devam edeceğiz. Ama şunu kesinlikle söylüyorum Bir hiç bir siyasi partinin oluşumuna gitmeyeceğiz. Biz kendimizi milletimize adadık. Bu ülkenin birlik ve beraberliği için çalışacağız"

CUMHURBAŞKANINA SAHİP ÇIKSINLAR

2002 yılından bu yana Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan`ın binlerce kişiyi Milletvekili yaptığını, yüzlerce kişiyi danışmanı yaptığını belirten Kabadayı, ama bunların hiç birinin Cumhurbaşkanına sahip çıkmadıklarını belirterek; "Milletvekillerine ve o başdanışmanlara Kocatepe`den sesleniyorum, Adamsanız, delikanlıysanız Cumhurbaşkanımıza sahip çıkın.

Etrafında onu öldürmek için 5 uçak dolaşırken, delikanlı gibi havaalanına indi ve halkımızı sokaklara davet etti Cumhurbaşkanımız. O ülkesine, milletine sahip çıktı ama maalesef ne Milletvekilleri ne de Başdanışmanları o`na sahip çıkmadı." dedi.

Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu Genel Başkanı Ahmet Kabadayı, bu kampı düzenleyen Afyonkarahisar İl Başkanı Hakan Şahin`e Kadın Kolları, Gençlik Kollarına teşekkür ederken, başarılı çalışmalarından dolayı tebrik etti.

Milli Birlik ve Kardeşlik Federasyonu Gençlik Kolları Başkanı Yasin Gazi Bekmez`i de tebrik eden Kabadayı, en kısa sürede Gençlik kolları olarak bir eğitim kampının düzenlenmesini istedi.

LİG TABLOSU

18.Hatayspor 36 8 15 13 -9 37
19.Pendikspor 36 9 18 9 -30 36
20.İstanbulspor 36 4 25 7 -45 16

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.